franchise-net - Franchise ve Bayilik Haberleri Cafe Nero, haftada 400 bin müşteriye ulaşmayı hedefliyor
HomeAnasayfa | Seite druckenYazdır | per E-Mail versendenEmail gönder | Kontaktİletişim| RSSRSS
Not Defteri Haftanın Franchise Önerisi | | Ara
Siz Buradasınız: Bilgiler - Franchise & Bayilik Haber Arşivi - Arşivi 2007 16.09.2014
franchise-net Uluslararası: franchise-net Avusturya franchise-net Çek Cumhuriyeti franchise-net Fransa franchise-net Yunanistan franchise-net İtalya franchise-net Polonya franchise-net Rusya franchise-net İspanya franchise-net İsviçre franchise-net Almanya franchise-net.com franchise-net.tv Bu sayfayı elektronik posta olarak gönderiniz Bu sayfayı yazdırınız Bu sayfayı PDF formatında aktarınız
Franchise United Kingdom Franchise Ireland - Eire Franchise South Afrika Franchise USA Franchise Australia Franchise New Zealand

Cafe Nero, haftada 400 bin müşteriye ulaşmayı hedefliyor

İngiltere’de haftada 1 milyon kahve satışı gerçekleştiren Cafe Nero, Türkiye’de ise haftada 400 bin müşterisine kahve satmayı amaçlıyor.

İngiltere’nin tanınmış kahve markalarından Cafe Nero, Türkiye’deki pazar payını artırmak için atağa geçti. Önümüzdeki dönemlerde Türkiye’deki mağaza sayısını artırmak için çalışmalarına hız veren firma böylece haftada 400 bin kişiye hizmet vermeyi hedefliyor. Cafe Nero’nun İngiltere’de 7 senedir faaliyet gösterdiğini dile getiren Cafe Nero Türkiye Ceo’su Işık Keçeci Aşur,

“Türkiye’de de Cafe Nero’nun kültürüne uygun bölgelerde mağaza sayımızı artırarak haftada 400 bin kişiye kahve içirmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.

Cafe Nero olarak İngiltere’de haftada 1 milyon kahve satışı gerçekleştirdiklerini anlatan Aşur, mağazalarının Allegra Tüketici raporuna göre İngiliz Tasarım Konseyi tarafından UK’de en iyi kafe seçildiğini söyledi. Markalarının da Business Week tarafından en hızlı büyüyen 20. şirket arasına girdiğini ifade eden Aşur, İngiltere’de yüzde 14 oranında sahip oldukları pazar payını her yıl yüzde 1.5 oranında artırdıklarını kaydetti. Türkiye’de çok yeni bir marka olduklarını dile getiren Aşur, markalarının İngiltere’de olduğu gibi Türkiye’de de hızla yayılacağını belirterek,

“Tabii ki, Türkiye’nin önde gelen markalarından biri olmak için buradayız. Türkiye, nüfusu, kültürel olarak kahveye yatkınlığı ile çok uygun bir coğrafya. Bizler çok gelişen bir sektör olduğunu düşündüğümüz kahve sektöründe, iyi olana çok fırsat olduğunu düşünüyoruz” dedi.

İtalyan kahve kültürünü Akdeniz misafirperverliğiyle sunuyor

Türkiye’de espresso bazlı kahve tüketiminin gittikçe arttığını belirten Aşur, gelişmiş ülkelere kıyasla Türkiye’nin geride olduğuna dikkat çekti. Dünyada kahve tüketiminin kültürel bir alışkanlık olduğundan söz eden Aşur, Türkiye’de kahve kültürünün her geçen gün geliştiğini ve sektörün büyüdüğünü vurguladı. Mağazalarında espressonun en önemli kahveleri olduğunu ifade eden Aşur, “Espressonun yanı sıra, mocha, caramelatte, latte ve cappucino da tercih edilen kahvelerimiz arasında” dedi. Mağazalarında Avrupa’lı bir cafe ortamı sunup, rekabetçi fiyatlarla sağlıklı ve leziz ürünler sunduklarını ileten Aşur, “Ayrıca bütün kahve çeşitlerimizde kullandığımız iki ölçü kahve ile müşterilerimize gerçek bir kahve keyfi yaşatıyoruz. Onlardan gelen talepleri, fikirleri değerlendirerek, ürünlerimizi sürekli yeniliyor ve geliştiriyoruz. Ürünlerimizde katkı maddelerini en düşük şekilde kullanabilmek için de çalışmalar yapıyoruz” dedi. İtalyan kahve kültürü ve Akdeniz misafirperverliğini bir arada müşterilerine sunduklarını aktaran Aşur, rakiplerinden önde olmak için markalarının her zaman kendi çizgisini korumasına dikkat ettiklerini sözlerine ekledi.

Kahve çekirdeğini Orta ve Güney Amerika’dan alıp harmanlıyorlar

Müşterilerine eşsiz kahve deneyimi sunabilmek için dünyanın farklı yerlerinden özenle seçilmiş yüksek kaliteli kahve çekirdekleri kullandıklarını belirten Aşur, İtalyan kahvesinin en önemli özelliklerinden birinin de kahve çekirdeğinin kalitesi ve hazırlanma şekli olduğunu vurguladı. Kahve çekirdeklerinin büyük kısmını Orta ve Güney Amerika’dan alıp özel bir harman haline getirdiklerini dile getiren Aşur, kahvelerindeki özel lezzeti de double shot olarak adlandırılan standart ölçünün iki katı kahve kullanarak elde ettiklerini bildirdi. Lezzet ve sağlığı bir arada sunabilmenin kendileri için çok önemli olduğunu kaydeden Aşur, organik ve laktozsuz süt isteyenlerin kahvelerini bu şekilde hazırladıklarını söyledi. Türkiye’ye ciddi yatırım planlarıyla giriş yaptıklarını da belirten Aşur, bir çok markanın sisteme franchise sistemiyle girdiğini açıkladı. Cafe Nero’nun joint venture olarak pazara girdiğini aktaran Aşur, “Bu durum ülkemize ve işimize ne kadar inandığımızı gösteriyor. Ayrıca bu operasyon, Caffé Nero’nun İngiltere’den sonraki ilk yurtdışı operasyonu” şeklinde konuştu.

Kaynak: referansgazetesi.com



Reklam










 Sayfa Başına Dön
Arama | İletişim | Favorilerime Ekle | Ana Sayfam Yap | Künye | franchise-net'de Reklamınız | Lütfen Başkalarına Tavsiye Ediniz